نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛

ایجاد فساد و مسائل ضد اخلاقی جامعه را به افول می‌برد

حجت الاسلام والمسلمین سید «احمدرضا شاهرخی» گفت: ایجاد فساد و مسائل ضد اخلاقی سبب می‌شود جامعه دچار ضعف و رو به افول برود.
کد خبر: ۴۰۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 08August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اهمیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلام از طریق مسائل اخلاقی سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: در مقطعی از زمان جنگ نظامی بود اما این جنگ‌ها برای آنها هزینه داشت این در حالی است که ایجاد فساد و مسائل ضد اخلاقی سبب می‌شود جامعه دچار ضعف و رو به افول برود. 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ایمان، سلامت اخلاقی و اعتقادات دینی جوانان کشور سبب شده است که در مقابل دشمن بایستیم و تمام تلاش دشمن گرفتن سلامت اخلاقی و تضعیف اعتقادات دینی جوانان از روش‌های مختلف هستند. 

وی با اشاره به نامگذاری مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار بیان کرد: باید بر نامگذاری مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار نظارت بیشتری شود و مسئولان مربوطه در این زمینه ورود پیدا کنند. 

شاهرخی گفت: کلیه دستگاه‌ها باید با جوانان نشست‌ها و جلسات زیادی برگزار کنند چون در همه مقاطع تاریخ به جوانان انقلابی و پای کار نیاز داریم و از ظرفیت این جوانان باید بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار