چهلی‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه دیر:

دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود

سرهنگ پاسدار «ایرج سلیمانی» با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس از سال‌هایی است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود، گفت: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دلیل خلق حماسه‌ها و رشادت‌هایی که از خودشان نشان دادند همیشه مانا و سربلند خواهند بود.
کد خبر: ۴۱۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ - 16August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «ایرج سلیمانی» فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) دیر با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس از سال‌هایی است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دلیل خلق حماسه‌ها و رشادت‌هایی که از خودشان نشان دادند همیشه مانا و سربلند خواهند بود.

وی گفت: آزادگان سرافراز با تحمل رنج و سختی همچنین شکنجه‌های اسارت، سال‌های متمادی در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق به سر بردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: فرزندان این انقلاب بودند که اجازه ندادند ما زیر یوغ استعمار باشیم، آن‌ها ما را از قید شرق و غرب رها کردند و الان روی پای خودمان ایستاده‌ایم و این را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم.

سلیمانی در پایان با تبریک این روز به آزادگان شهرستان دیر گفت: اسرای ما در اوج مظلومیت و مهجوریت که همه دنیا مصمم شده بودند تا ذلت ملت ما را ببینند، توانستند حماسه‌ای بیافرینند که از نظر همه کارشناسان، غیرممکن را ممکن کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار