فرمانده ناجا:

هیچ چیزی را به امنیت و آرامش شهروندان ترجیح نمی‌دهیم/ پلیس سرباز مکتب امام حسین (ع) است

سردار حسین اشتری گفت: پلیس خود را سرباز مکتب اباعبدالله الحسین (ع) می‌داند و در کنار مردم است تا مراسم‌های عزاداری با نظم و امنیت و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود.
کد خبر: ۴۱۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 18August 2020

هیچ چیزی را به امنیت و آرامش شهروندان ترجیح نمی‌دهیم/ پلیس سرباز مکتب امام حسین (ع) استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جلسه قرارگاه امام علی (ع) اظهار داشت: امیدواریم جلسه‌ای که در آستانه ماه محرم تشکیل شده است، باعث خیر و برکت مضاعف برای مردم شهیدپرور و میهن اسلامی‌مان شود.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است، گفت: یکی از وظایف پلیس حفظ و تأمین نظم و امنیت در کشور است که بحمدالله توانسته این وظیفه بسیار مهم و خطیر را در دوره‌های مختلف به یاری خداوند منان و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌هایی که دستگاه‌های ذی‌ربط داشته اند به خوبی انجام دهد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز در اقصی‌نقاط کشور از مرز‌ها تا شهر‌ها در تمام نقاط نیروی انتظامی مقتدرانه حضور دارد و با هرگونه قانون‌گریزی و بی نظمی برخورد می‌کند، گفت: البته همواره در کنار مردم ایستاده‌ایم و گواه آن تقدیم شهدایی است که در راه مبارزه و مقابله با مخلان امنیت مجاهدانه به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا برخورد با مخلان نظم و امنیت را تشدید کرده و اثرات آن را مشاهده خواهید کرد، گفت: خداوند را شاکریم که در کشوری هستیم که امنیتش مثال‌زدنی است.

وی با تاکید بر اینکه با معدود افرادی که بخواهند مانع آرامش مردم شوند به شدت برخورد می‌شود، گفت: نیروی انتظامی هیچ چیزی را به امنیت و آرامش شهروندان ترجیح نمی‌دهد.

سردار اشتری در ادامه عنوان کرد: در آستانه ماه محرم هستیم، مردم عاشق اباعبدالله الحسین (ع) هستند امسال به لحاظ شیوع ویروس منحوس کرونا شرایط ویژه‌ای وجود دارد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مردم ثابت کردند در هر شرایطی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار می‌کنند، ولی حتماً دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند. نیروی انتظامی هم که خود را سرباز مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) می‌داند در کنار مردم است تا این آیین باشکوه ان‌شاءالله با نظم و امنیت و آرامش مانند سال‌های گذشته برگزار شود.

در حاشیه این جلسه نمایشگاهی از عملکرد و اقدامات دستگاه‌های قضا، انتظامی و امنیتی اطلاعاتی در مقابله و برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جلسه قرارگاه امام علی (ع) معاونت عملیات ناجا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، سردار میراحمدی نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار