توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت؛

انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز

سربازان گمنام امام زمان (عج) با ضربه به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز بیش از ۲۰ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۱۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 19August 2020

ضربه به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز با دستگیریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و مورد ضربه قرار دادند و از تداوم فعالیت مجرمانه آن‌ها ممانعت به عمل آمد.

این باند در استان‌های البرز، تهران، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کرمان فعالیت داشته است.

بر اساس اعترافات و مستندات پرونده، اعضای باند مذکور با سوء استفاده و جعل مکاتبات و عناوین وزارت اطلاعات، نهاد‌های حاکمیتی، مراجع قضایی و ارگان‌های نظامی، اقدام به قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی، اخلال در نظام اقتصادی، قاچاق ارز، سکه، منسوجات طلا و عتیقه کرده اند.

در این عملیات هوشمندانه بیش از ۲۰ نفر از اعضای اصلی باند مذکور با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و تعداد قابل توجهی سلاح جنگی، کمری، شکاری، مهمات و خودرو‌هایی با پوشش نظامی کشف و ضبط  شد.

ملت شریف و عزیز ایران اسلامی در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده از عناوین وزارت اطلاعات، با ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها