طی پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت حجت الاسلام حسینیان را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح طی پیامی درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ - 26August 2020

سرلشکر باقری درگذشت حجت الاسلام حسینیان را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح طی پیامی درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین «روح‌الله حسینیان» رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان رئیس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده سابق مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

همت و مجاهدت‌های والای آن شخصیت فرهیخته و متعهد در بسط فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و روشنگری نسبت به خطرات ناشی از جریان نفاق، نفوذ و تحریف در جامعه و نقش‌های ارزنده وی در جایگاه مورخی صادق و شجاع برای همیشه ماندگار و کارنامه ایشان را یاری بخش مجاهدان عرصه دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد داد.

این مصیبت جانگداز را به سلسله جلیله روحانیت، خانواده مکرم و علاقه‌مندان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی آن مرحوم با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و صبر و شکیبایی و سکینه قلبی داغدیدگان و بازماندگان ارجمند را طلب می‌کنم.»

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها