امیرعبداللهیان:

بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت عامل اصلی شکست معامله قرن است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل نشست اخیر رهبران مقاومت و فلسطین در بیروت را گامی سرنوشت‌ساز و مبارک برای آینده فلسطین و آزادی سرزمین اشغالی فلسطین از یوغ صهیونیست‌های تروریست، نژادپرست و جنایتکار توصیف کرد.
کد خبر: ۴۱۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 06September 2020

بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت عامل اصلی شکست معامله قرن استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت را عامل اصلی شکست معامله قرن و توطئه عادی سازی روابط برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی دانست و ابراز امیدواری کرد که با متحد شدن گروه‌های فلسطین و تمرکز بر روند مقاومت، شاهد لغو توافقات سازش و شروع انتفاضه مردمی جدید علیه صهیونیست‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: امروز بر همه فلسطینی‌ها ثابت شده است که «مقاومت» و «قدرت» تنها زبانی است که اشغالگران صهیونیست قدس آنرا به‌خوبی می‌فهمند.

امیرعبداللهیان با تاکید بر نقش صهیونیست‌ها در ناامن کردن منطقه، حمایت ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین را یک وظیفه اسلامی برای مقابله با جنایات محور آمریکا و صهیونیست‌ها توصیف و تاکید کرد که ملت‌های منطقه و امت اسلامی بر خلاف برخی از حکام خود قضیه فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می‌دانند و برای آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی مبارزه و جانفشانی خواهند نمود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار