رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

کادر درمانی نیروی انتظامی در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشیدند

حجت‌الاسلام ادیانی با تقدیر از عملکرد معاونت بهداد ناجا و مراکز درمانی تابعه در حوزه مقابله با کرونا از خدمات مجاهدانه کادر درمان نیروی انتظامی برای بهبودی بیماران کرونایی قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۱۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 07September 2020

تقدیر حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی از خدمات و تلاش‌های کادر درمان ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا حسینی» معاون بهداد ناجا در رأس هیئتی متشکل از رئیس عقیدتی سیاسی این معاونت، رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) ناجا و رئیس خدمات درمانی این بیمارستان با حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، سردار حسینی گزارشی از عملکرد و اقدامات معاونت بهداد ناجا و مراکز تابعه در بحران کرونا ارائه کرد.

در ادامه، حجت الاسلام ادیانی با تقدیر از عملکرد معاونت بهداد ناجا و مراکز درمانی تابعه، تصریح کرد: مجموعه معاونت بهداد و بیمارستان‌های ناجا در عرصه مقابله با کرونا و تلاش برای بهبودی بیماران، خوش درخشیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه ضمن خداقوت به کادر درمان ناجا از خدمات و تلاش‌های مجاهدانه آن‌ها برای بهبودی بیماران کرونایی قدردانی کرد.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام ادیانی با تقدیم لوح یادبود به معاون بهداد ناجا و هیئت همراه از خدمات ارزنده آن‌ها تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار