چهل‌سالگی‌ سرو/ مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

13 عنوان کتاب دفاع مقدس در اسدآباد رونمایی خواهد شد

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از رونمایی 13 عنوان کتاب دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 21September 2020

«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: تا پایان سال جاری 13 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد که به قلم توانمند نویسندگان این شهرستان تالیف شده رونمایی می شود.

برخوردار با اشاره به توجه ویژه حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان به نویسندگان و پژوهشگران شهرستان‌ها گفت: این 13 عنوان کتاب توسط ۳ تن از نویسندگان توانمند شهرستان اسدآباد تألیف شده که از ۷ کتاب آن در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: این آثار مرتبط به خاطرات شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان اسدآباد است، «قصه من و آقا بزرگ»، «آن سوی دیوار»، «به یادت می‌مانم»، «ما بین مشتها گم می‌شویم» و «به من بگو مادر» آثار «فاطمه بگ‌زاده» از نویسندگان توانمند اسدآباد از این دست کتب است.

برخوردار ادامه داد: «سرخی خون»، «آن ۱۳ نفر»، «حبیب» و «مهمان اروند» کتب تألیفی «پروانه شفیعی نیا»، «زنان سنگر ساز» نوشته «منصور علی استواری» و «خاطرات شهیدان عبدکوند» نوشته «زهرا مصلح خو»، به عنوان آثار ۳ نویسنده دیگر اسدآبادی است که تا پایان سال از آنها رونمایی خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان عنوان کرد: «خواب‌های از بهشت» زندگی‌نامه شهید «بیژن شفیعی» و «عطر مریم» خاطرات «مریم عمادی»، به نویسندگی «فاطمه بگ‌زاده» به چاپ دوم رسیده است که در هفته دفاع مقدس از این آثار رونمایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از آثار فاطمه بگ زاده در حال ترجمه به زبان‌های دیگر است گفت: «خواب‌هایی از بهشت» در حال ترجمه به زبان انگلیسی و «ما بین مشت‌ها گم می‌شویم» در حال ترجمه به زبان عربی و انگلیسی است.

وی یادآور شد: به زودی مسابقه کتابخوانی«عطر مریم» خاطرات مریم عمادی، به نویسندگی فاطمه بگ‌زاده توسط کمیته تخصصی زنان و دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها