نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز نیازمند احیای مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» با اشاره به اینکه دفاع مقدس ماندگارترین افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود بر ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز نیز نیازمند احیای مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۴۱۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ - 18September 2020

امروز نیازمند احیای مقاومت دوران دفاع مقدس هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس ماندگارترین افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود بر ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری آحاد ملت ایران در طول هشت سال دفاع نابرابر در مقابل کل نظام استکبار جهانی است.

محمدی لائینی ادامه داد: ما به دنیا نشان دادیم که در عرصه‌های بین‌المللی مولفه‌های جدیدی از جمله فرهنگ مقاومت که در دفاع مقدس تعریف شده بود، مصداق پیدا کرد و امروز نیز نیازمند احیای مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادتها و جانفشانی‌های ملت سلحشور ایران اسلامی به شمار می‌رود، گفت: دفاع مقدس مؤلفه‌های جدیدی از مقاومت و ایستادگی را در عرصه‌های بین‌المللی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند احیای فرهنگ مقاومت دوران دفاع مقدس است، متذکر شد: دوران دفاع مقدس مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها و یاوه گویی‌های آنان است.

امام جمعه ساری به مقاومت و ایستادگی ایران برابر نظام استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: از این رو این دوره از بزرگترین و ماندگارترین افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور و تجلی مقاومت و ایستادگی است خواستار برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ این دوران در جامعه اسلامی شد.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سال جهش تولید تاکید کرد باید با الگوگیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس برای رونق بخشی به تولید تلاش و کوشش کنیم و همه باید در این زمینه وارد میدان شوند.

وی با عنوان اینکه امروز به رغم تحریم‌ها تا مرز خودکفایی در عرصه‌های مختلف پیش رفته است، متذکر شد: خواستن توانستن است و ملت اگر بخواهد می‌تواند به اهداف دست یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار