خطیب زاده:

مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی هستند

سخنگوی وزارت خارجه گفت: مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده اند.
کد خبر: ۴۱۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 20September 2020

مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی هستندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در ابتدای حضور در موزه دفاع مقدس با حضور بر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و قرائت فاتحه، یاد و خاطره همه دلاورمردان جبهه‌ها را گرامی داشت و نسبت به شهدا ادای احترام کرد.

خطیب زاده همچنین در گفت‌وگو با مسئولین موزه دفاع مقدس راههای هرچه بهتر معرفی شدن موزه دفاع مقدس و یادمانهای جنگ تحمیلی در عرصه دیپلماسی عمومی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد و سپس به بازدید از بخشهای این موزه پرداخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده اند و هر موقع این دو بال با هماهنگی یکدیگر فعالیت کردند پیروزی‌های بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور برای حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در چهارچوب دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران گفت: در وزارت امور خارجه ایثارگران قابل توجهی در بین کارکنان آن حضور دارند که در صحنه مقاومت و دیپلماسی نقش آفرینی کرده اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها