سردار کوثری:

شورای عالی انقلاب فرهنگی در تصمیمات خود از ارزش‌های دفاع مقدس کمک بگیرد

رسانه‌ها بیشترین وظیفه را در شناساندن پیام شهدا و دفاع مقدس به نسل‌های بعد از جنگ برعهده دارند ولی متاسفانه این وظیفه به خوبی انجام نشده است
کد خبر: ۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 05October 2013

شورای عالی انقلاب فرهنگی در تصمیمات خود از ارزش‌های دفاع مقدس کمک بگیرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار اسماعیل کوثری، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حفظ و توسعه جایگاه والای دفاع مقدس و ارزشهای آن گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان قرارگاه فرهنگی نامگذاری شده است باید در تصمیمات فرهنگی خود از ارزشهای دفاع مقدس کمک بگیرد.

وی افزود: بعد از جنگ برخوردهای متفاوتی با حوزه دفاع مقدس صورت گرفت و این حوزه با فراز و نشیبهای مختلفی رو به رو شد اما به همت مردم این ارزشها فراموش نشد و از بین نرفت. باید همه توان خود را به کار گیریم تا ارزشهای دفاع مقدس فراموش نشود چون اگر این اتفاق بیافتد ما گنجینه عظیمی را از دست دادهایم.

وی با پراهمیت خواندن کار رسانه ای در حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: رسانهها بیشترین وظیفه را در شناساندن پیام شهدا و دفاع مقدس به نسلهای بعد از جنگ برعهده دارند ولی متاسفانه این وظیفه آنطور که باید انجام می شده رخ نداده و کمکاریهای بسیاری در این عرصه بوده که حتما باید جبران شود.

نماینده شهر تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: درعرصه های مختلف جنگ کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته که هر کدام از آنها میتواند برای زمان حال ما و همین طور نسل آینده یک الگو و یک نمونه بسیار خوب باشد.

وی با یاد آوری سال "جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی" اذعان کرد: لازمه موفقیت درعرصه جهاد اقتصادی و جهاد سیاسی پیروی از دستورات ولی امر مسلمین و الگو قرار دادن ارزشهای هشت سال دفاع مقدس است، برای به وجود آوردن حماسه سیاسی و اقتصادی، نیاز است که ارزشهای موجود در دفاع مقدس مانند روحیه ایثار، فداکاری و استقامت در جامعه ترویج شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار