چهل‌سالگی سرو/ ارشد نظامی آجا در شمالشرق:

ارتش جمهوری اسلامی آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن است

امیر رضا آذریان گفت: امروز ارتش جمهوری از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی برخوردار است و بازآماد این تجهیزات نیز در داخل کشور انجام می‌شود و آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن است.
کد خبر: ۴۱۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق در جمع حماسه‌آفرینان لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) در عملیات شکست حصر آبادان اظهار داشت: امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس و منویات رهبر معظم انقلاب از آمادگی بالایی برخوردار است.

وی افزود: شما در دوران دفاع مقدس با سختی در مقابل دشمنی که آمده بود تا انقلاب اسلامی را سه روزه ساقط کند ایستادید و نگذاشتید حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی‌مان جدا شود.

امیر آذریان تصریح کرد: پیشکسوتان لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) در عملیات ثامن‌الائمه(ع) علی رغم شهادت همرزمانشان ایثار کردند و حصر آبادان را شکستند و قلب امام خمینی(ره) را شاد کردند و به ما آموختند که در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها چگونه باید مقاومت کنیم.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد: امروز آنچه به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ابلاغ می‌شود بالابردن توان رزمی است. نیروی زمینی ارتش به یک نیروی متحرک هجومی تبدیل شده و بر اساس طرح‌ریزی‌های دشمن اجرای مأموریت می‌کند و قادر است ظرف 24 ساعت در مرزهای جمهوری اسلامی استقرار پیدا کند.

ارشد نظامی آجا در شمالشرق تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی برخوردار است و بازآماد این تجهیزات نیز در داخل کشور انجام می‌شود و آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن است.

امیر آذریان در پایان گفت: به برکت خون شهدا و تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و آمادگی بالای دفاعی ارتش جمهوری اسلامی، اجازه تعرض دشمنان را به مرزهای جمهوری اسلامی نخواهیم داد و آنهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند باید بدانند که ما قوی هستیم و قوی‌تر خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار