سردار احمدی مقدم:

ثبت رکورد کشف 93 درصدی در پلیس فتا

فرمانده ناجا از ثبت رکورد 93 درصدی میزان کشف پرونده ها از سوی پلیس فتا خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ - 24February 2015

ثبت رکورد کشف 93 درصدی در پلیس فتا

به گزارش خبرنگار انتظامی  " دفاع پرس " ، سردار اسماعیل احمدیمقدم در حاشیه افتتاح ساختمان جدید پلیس فتا در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت های افتتاح ساختمان مرکزی پلیس فتا گفت: این ساختمان همزمان با زادروز پیام آور کربلا افتتاح شد این در حالی است که تنها افتتاح این ساختمان را نمی توان با معیارهای ساخت و ساز سنجید بلکه عوامل مختلفی اعم از نیروی انسانی، دانش و علوم در راه اندازی این ساختمان موثر بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون پلیس فتا در چهارمین سال از فعالیت خود قرار دارد این در شرایطی است که نبود این پلیس می توانست خسارت های بسیاری را به همراه داشته باشد.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: امروز پلیس فتا جلوی بسیاری از تهدیدها را گرفته و منجر به کشف جرایم بسیاری شده است.

احمدی مقدم از کشف 93 درصدی پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا در سال 93 خبر داد و اظهار داشت: این میزان کشف در سطح جهان یک رکورد محسوب می شود که این موضوع را مقامات اینترپل نیز تایید می کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه منظور پلیس از اشراف اطلاعاتی چیست گفت: برخی تصور نکنند وقتی میگوییم اشراف اطلاعاتی، یعنی سرک کشیدن به حریم خصوصی مردم بلکه پلیس فتا بر اطلاعات دشمنان، مجرمان، و تبهکاران اشراف دارد و این اقدام برای حفظ امنیت شهروندان است. ما میخواهیم از مردم در مقابل مجرمان سایبری محافظت کنیم. در حقیقت اشراف اطلاعاتی ما بر مجرمان و تبهکاران گروههای سایبری است نه مردم.

وی با بیان اینکه برخی از قاچاقچیان موادمخدر نیز به این شبکهها کوچ کردهاند، اظهار کرد: تلاش ما حفاظت از مردم در برابر این مجرمان است.

فرمانده ناجا کلاهبرداری را مهمترین موضوع تشکیل پرونده ها در پلیس فتا معرفی کرد و گفت: 90 درصد پرونده ها در این پلیس با موضوع کلاهبرداری در ارتباط هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار