چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

فرهنگ دفاع مقدس باید به دل عامه مردم برود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: امیدواریم در این برهه حساس تاریخی که نویسندگان و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند با بردن این فرهنگ به دل عامه مردم، بتوانند به آینده فرهنگی ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌بخش امید و سرزندگی بدهند.
کد خبر: ۴۱۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از نویسندگان و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: نویسندگان و فعالان فضای مجازی نقشی مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند.

وی افزود: امیدواریم این قشر در این برهه حساس تاریخی، با ایفای نقش خود و با بردن این فرهنگ به دل عامه مردم همان‌گونه که هشت سال دفاع مقدس به کشور ایران مصونیت بخشید، بتوانند به آینده فرهنگی ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌بخش امید و سرزندگی بدهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چه از دهه‌های اولیه هزاره سوم فاصله می‌گیریم، بیشتر درمی‌یابیم که در چالش‌های اساسی پیش روی جهان، نقش سرمایه اجتماعی به عنوان مهم‌ترین عامل تاب‌آوری جوامع بشری در تکانه‌های اصلی پیش رو خواهد بود.

آسمند به بیماری کرونا اشاره کرد و بیان داشت: همه‌گیری کووید 19 و شیوه‌های انتخاب شده برای مقابله با این ویروس و میزان موفقیت دولت‌ها در جلوگیری از شیوع آن نشان داد که میزان همبستگی ملت‌ها و میزان در هم‌تنیدگی فرهنگی مردمان می‌تواند نقش مهمی در کنترل این بیماری داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بدون شک ملت ایران تاکنون توانسته کارنامه موفقی در مهار این اپیدمی داشته باشد که این همدلی را از دفاع مقدس آموخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها