جانشین فرماندهی سپاه قم در گفتگو با دفاع‌پرس:

جامعه نیازمند ارزش‌های عاشورایی دفاع مقدس است

محمدرضا موحد گفت: ارزش‌های دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشوراست و جامعه به آن نیاز دارد اما فرهنگ ایثار و شهادت را همواره باید حفظ و احیا کرد.
کد خبر: ۴۱۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 28September 2020

ارزش‌های عاشورایی دفاع مقدس همواره در جامعه جریان دارد«محمدرضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از برکات سفر استانی مقام معظم رهبری در سال ۸۹ به قم است، مرکزی برای نگهداری و ترویج آموزه‌های تاریخی دو مقطع طلایی و حماسی از سرزمین عزیز ما و همچنین معرفی فرهنگ ارزشمند جبهه مقاومت است.

وی افزود: روایت هشت سال دفاع مقدس ملت بزرگوار و جوانان رشید ما در برابر رژیم بعثی که با پشتوانه قدرت‌های سلطه گر به کشور ما حمله کرد، آکنده از لحظات ناب ظلم ستیزی بر اساس فرهنگ و قیام عاشوراست.

جانشین فرماندهی سپاه استان قم تصریح کرد: جریان دفاع مقدس، چون برگرفته از نهضت عاشوراست، هیچگاه از حرکت نمی‌افتد و کهنه نمی‌شود، اما در برابر هجمه‌های جنگ نرم دشمنان نیاز به احیا و بازخوانی و حفظ و مراقبت دارد.

وی افزود: بحمدالله وجود موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حضور راویان پیشکسوت و همرزمان شهدا، در حفظ این میراث گرانبها از خطر تحریف و فراموشی بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها