معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان:

ارزش های انقلاب و دفاع مقدس نباید دچار تحریف شود

محمدصادق بصیری گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای جاودانه کردن دفاع مقدس است و باید سعی شود، تحریف دامان ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را فرا نگیرد.
کد خبر: ۴۱۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ - 30September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدصادق بصیری» در آیین اختتامیه سلسه همایش‌های چلچله، پیوند معنوی و معرفتی زنان دیروز و امروز استان کرمان، شامگاه چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای جاودانه کردن دفاع مقدس است و باید سعی شود، تحریف دامان ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را فرا نگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه فهم درست از واقعه عاشورا کمک می‌کند که از شرایط دفاع مقدس نیز هم فهم خوبی داشته باشیم، افزود: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای این است که دست‌های تحریف‌گر، این ارزش‌ها را از بین نبرند و وظیفه ما حفظ این دستاوردها است.

بصیری با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا گفت: پزشکان، پرستاران و کادر درمان، اجر و مزد کمتری از رزمندگان جبهه نظامی ندارند.

در این مراسم حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تاکید همه ما بر این است که به توصیه‌های خدمتگذاران عرصه سلامت عمل شود افزود: اوج شکوه رعایت نکات بهداشتی را در برگزاری عزاداری رهبر معظم انقلاب در ماه محرم دیدیم و باید به ایشان تاسی کرده و کرونا را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها