مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل کارگروه بررسی محتوایی سخنان رهبر انقلاب اسلامی در حوزه دفاع مقدس

سردار عباس یوسفی گفت: دغدغه مندی رهبر انقلاب اسلامی نشان از اهمیت و جایگاه ارزنده دوران دفاع مقدس در برهه کنونی دارد که نیاز است کارگروهی به همین منظور شکل بگیرد و تمام نکات ارزنده فرمایشات ایشان شکل کاربردی و اجرایی به خود گیرند.
کد خبر: ۴۱۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ - 02October 2020

ضرورت تشکیل کارگروه بررسی محتوایی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان امروز در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت خوزستان با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: 40 سالگی در فرهنگ و ادبیات ملی و مذهبی ما نشان از تکامل و پختگی است و به همین منظور امسال باید نسبت به تکمیل محتوای لازم برای ارائه به مردم در حوزه دفاع مقدس تلاش خود را بیش از پیش به کار گیریم.

وی با تقدیر از همه کسانی که در برپایی این نمایشگاه حضور و مشارکت داشتند، افزود: بحران کرونا اجازه نداد که آنگونه که باید نسبت به برپایی نمایشگاه اقدام کنیم، چراکه خوزستان در بحث دفاع مقدس و مقاومت بیش از این ها حرف برای گفتن و محتوا برای ارائه کردن دارد.

سردار یوسفی از اصحاب رسانه نیز تقدیر کرد و گفت: به جرات یکی از بهترین غرفه ها در این نمایشگاه، غرفه رسانه ها با عنوان افسران جنگ نرم بود که هم پوشش مناسب خبری ارائه دادند و هم مجری برنامه های فرهنگی و هنری شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان رسالت آحاد جامعه را بازنشر مفاهیم اساسی و فرهنگی دفاع مقدس دانست و افزود: دغدغه مندی و کدهای راهگشای رهبر انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان کشور نشان از اهمیت و جایگاه ارزنده دوران دفاع مقدس در برهه کنونی دارد که نیاز است کارگروهی به همین منظور در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و بلکه کشور شکل بگیرد که تمام نکات ارزنده فرمایشات مقام معظم رهبری شکل کاربردی و اجرایی به خود گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار