در برنامه «افق سینما»؛

جایگاه تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سینمای ایران بررسی می‌شود

برنامه تلویزیونی «افق سینما» با اجرای سعید الهی در جدیدترین قسمت خود میزبان سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم و رسول شادمانی سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ - 07October 2020

بررسی جایگاه تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سینمای ایران در برنامه «افق سینما»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سعید الهی مجری و سردبیر برنامه تلویزیونی «افق سینما» در جدیدترین قسمت از این مجموعه با سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم و رسول شادمانی سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس گفت‌وگو می‌کند.

بنابراین گزارش، در بخش نخست این میزگرد تحلیلی «جایگاه تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سینمای ایران» در گفت‌وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در دومین بخش برنامه، با حضور رسول شادمانی فعال رسانه‌ای و سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس «نقش رسانه‌های جمعی در پوشش اخبار و مطالب مربوط به سینمای انقلاب و دفاع مقدس و چالش‌های موجود در این زمینه» بررسی خواهد شد.

جدیدترین قسمت برنامه «افق سینما» به تهیه‌کنندگی «علی اکبر کرد» که با مشارکت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تولید شده است، ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ مهر از شبکه افق سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها