نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

یاد و نام شهدا اگر زنده نماند هویت ما زنده نمی‌ماند

«سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی» با بیان اینکه یاد و نام شهدا اگر زنده نماند هویت ما زنده نمی‌ماند، گفت: این مسیر حق و حقیقت در طول تاریخ با مبارزات و مجاهدت‌های فراوانی حاصل شده و باقیمانده اصول و بقای آینده هم به نام شهدا زنده خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ - 07October 2020

یاد و نام شهدا اگر زنده نماند هویت ما زنده نمی‌ماندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سی‌وسومین یادواره سرداران و ۴۳ شهید روستای ازباران شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: وقتی وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم می‌بینیم خیلی از شهدا به گونه‌ای در وصیت‌نامه هایشان سخن می‌گویند که انگار شهادت را می‌بینند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با این همه فشار و سختی، با این همه مشکل داخلی و خارجی دوام می‌آورد، افزود: کاری نیست که دشمنان خارجی و منافقین داخلی برای از هم پاشاندن این جامعه دینی انجام نداده باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای ما بودند که اجازه ندادند یک وجب خاک از این کشور به دست دشمنان خدا بیفتد، تصریح کرد: یاد و نام شهدا اگر زنده نماند هویت ما زنده نمی‌ماند؛ این مسیر حق و حقیقت در طول تاریخ با مبارزات و مجاهدت‌های فراوانی حاصل شده و باقیمانده اصول و بقای آینده هم به نام شهدا زنده خواهد بود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که این مجلس را مجلس امید و انتظار خواندند، گفت: تعریف‌های حضرت آقا از این مجلس از نظر من بیشتر مسئولیت بود تا تعریف، باید بیشتر پاسخگوی مشکلات بود، توجه بیشتری داشت و خواست گوشزد کند که حواستان باشد انقلاب در شرایط سختی است؛ دشمنان تا پشت در‌های خانه ما رسیدند، اسرائیل که روابط پنهانی با کشور‌های حاشیه خلیج فارس داشته این روابط را علنی کرده، در عراق دوستان ما دچار مشکلاتی شدند، افغانستان و پاکستان با تحریم‌های همه جانبه و دشمنی‌های شدید مواجه هستند و البته در داخل نیز یک دولتی داریم که حال خوبی ندارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یک دولت قوی و انقلابی و جهادی و حزب اللهی سال آینده روی کار بیاید کار مجلس آسان‌تر نمی‌شود بلکه سخت‌تر می‌شود، چون باید با سرعت بیشتری کار‌ها و اقدامات را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها