جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

«متحجران» سیاهی‌لشکر دشمنان تشیع هستند

حجت‌الاسلام طیبی‌فر در برنامه رویای آندلس از شباهت‌های خط تبلیغاتی امویان و جبهه امپریالیسم خبری سخن گفت.
کد خبر: ۴۲۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ - 09October 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در ایام اربعین حسینی برنامه رادیویی رویای آندولس با حضور حجت الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به موضوع نقش‌ تبلیغ در شعائر دینی پرداخت.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر در این برنامه با انتقاد از برخی افراد یکسونگر عنوان کرد: متحجرانی که بر خلاف موازین بهداشتی محدودیت‌های کرونایی مراسم اربعین را زیر پا می گذارند، ناخواسته سیاهی لشکر صحنه‌ای هستند که آن را دشمنان فرهنگ ناب شیعه کارگردانی می‌کنند‌.

وی خط تبلیغاتی دشمنان حرکت اربعین را امتداد خط تبلیغاتی بنی امیه خوانده و افزود: همان‌گونه که بنی امیه به دنبال اعتبار زدایی از جایگاه اهل بیت (علیهم‌السلام) بودند، دشمنان کنونی خط اهل بیت (ع) که هم وهابیت و هم شیعه انگلیسی از آبشخور آنان به وجود آمده‌اند، به دنبال اعتبارزدایی از فرهنگ ناب شیعه و اربعین هستند.

بنا بر این گزارش، در ماه‌های اخیر رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه با موج‌سواری بر روی موضوع کرونا و با سواستفاده از رفتارهای خارج ازعرف برخی افراد، خط خبری تقابل دین و عقلانیت را در دستور کار قرار داده‌اند؛ به عنوان مثال اصرار عده‌ای برای عبور از مرز و جهت برگزاری راهپیمایی اربعین آنهم در شرایط خطیر کرونایی کنونی، به دستمایه‌ای برای این رسانه‌ها تبدیل شد.

این در حالی است که قاطبه علما و در رأس آنان رهبر انقلاب حفظ سلامت افراد را از اصول قطعی فرهنگ ناب اسلامی و شیعی اعلام کردند.

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ویدئوکنفرانسی خود با مقامات ارشد نیروهای مسلح و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزاری هرگونه مراسم مذهبی از جمله راهپیمایی اربعین را تنها منوط به مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته و تصریح کردند: هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه خدایی نکرده به فاجعه بزرگ تبدیل خواهد شد.

در همین رابطه پیشتر حجت‌الاسلام «صدیقی» معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهید بهشتی در برنامه رویای آندولوس با انتقاد از برخی اظهارنظرها در رابطه با برگزاری مراسم دهه اول محرم تصریح کرده بود: تفاوت برگزاری مراسم محرم امسال به دلیل شرایط کرونایی به جهت حفظ سلامت مسلمین است که از واجبات دین به حساب می‌آید.

پیش از این نیز در روزهای نخست آغاز بحران کرونا در کشور برخی افراد وابسته به جریان‌های انحرافی با حرکات خارج از عرفی همچون لیسیدن ضریح مطهر رضوی برای رسانه‌های بیگانه خوراک خبری در جهت تخریب چهره تابناک مکتب شیعه فراهم کردند که بعدها در اعترافات و نیز تصاویر منتشرشده از آنان مشخص شد پیش از انجام کار غیر متعارف یادشده، محل مورد نظر را با الکل ضدعفونی کرده بودند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار