رضایی:

تمام قد در مقابل پیکر شهدای خان‌طومان می‌ایستیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ماجرای شهرک خان‌طومان ضمن تجلیل از شهدای مدافع حرم این شهرک، گفت: به نشانه احترام، تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آنها می‌ایستیم.
کد خبر: ۴۲۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ - 13October 2020

تمام قد در مقابل پیکر شهدای خانطومان می‌ایستیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود با گرامی‌داشت حماسه شهدای مدافع حرم در خان‌طومان نوشت: «بازگشت پرافتخار پیکر شهیدان عالی مقام، رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، محمود رادمهر و حسن رجایی‌فر از استان مازندران و شهید زکریا شیری از استان قزوین و شهید محمد سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان که با فداکاری خود در خان‌طومان و مناطق در حال منازعه مانع از نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران شدند را گرامی می‌داریم و تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آنها می‌ایستیم.

خان‌طومان یا همان شهرک ده هزار نفره‌ای که با هجوم جنایتکاران تکفیری از سکنه و زندگی خالی شده بود، به جهت اشراف به شاهراه مواصلاتی اعزاز که حلب را به دمشق متصل می‌کرد نقطه استراتژیکی محسوب می‌شد که در سال ۹۲ به تصرف جبهه النصره در آمد. خان‌طومان پس از آن به بارانداز تکفیری‌ها بدل گردید و نفرات و تجهیزات با تسلط بر این منطقه برای تکفیری‌ها ارسال می‌شد.

این نقطه حساس با عملیات غیور مردان مقاومت از جبهه النصره باز پس گرفته شد و پس از آن روحیه عوامل تکفیری و اربابانشان در هم خرد شد.

این شکست آمریکا را به پیشنهاد مذاکره و آتش بس با طرف‌های درگیر کشاند.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها