توسط فرهنگ‌سرای خانواده؛

ویدئو کلیپ «قبله هشتم» منتشر می‌شود

به مناسبت فرارسیدن شهادت امام رضا (ع) فرهنگ‌سرای خانواده ویدئو کلیپ «قبله هشتم» را منتشر می‌کند.
کد خبر: ۴۲۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 15October 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت فرارسیدن شهادت امام رضا (ع) فرهنگ‌سرای خانواده ویدئو کلیپ «قبله هشتم» را منتشر می‌کند. این برنامه به منظور گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و توسعه فعالیت های مشارکتی فرهنگی در بین خانواده ها با حضور محمدفاضل فروتنی نوجوان خطه خراسان جنوبی که در حوزه کتابخوانی و شعرخوانی حضوری فعال دارد برگزار می شود.

همچنین مسابقه کتابخوانی «یک پنجره خورشید» به منظور تقویت روحیه مهرورزی در خانواده های ایرانی با مشارکت کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی با معرفی کتابی به همین نام نوشته محمدهادی زاهدی از انتشارات زائر رضوی با موضوع قرآنی و علوم قرآنی، حدیث و اخلاق اسلامی و ذکر روایاتی از امام رضا (ع) در هشت فصل اجرا می شود.

پخش زنده مجلس روضه و عزاداری با همکاری کانون مذهبی بر ستیغ چکاد از طریق آپارات به نشانی https://www.aparat.com/maktab_habibebnmazaher/live و صفحه مجازی maktabe_habib@ به همراه قرائت دعا، سخنرانی و مداحی با حضور سیدمهدی شیرازی، محسن لاری و ناصر قلی پور ۲۴ و ۲۵ مهر ساعت ۱۹:۳۰ دیگر برنامه این مرکز است.

همچنین در ادامه برنامه های فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) با توجه به نقش و جایگاه شعرخوانی آیینی در مراسم مذهبی و فرهنگی با حضور محمدفاضل فروتنی ویدئو کلیپ «دو رکعت عشق»، «اینجا بهشت است» با موضوع ویديو کلیپ عزاداری به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و رحلت پيامبر اكرم (ص) به منظور شناخت و تعمیق شهروندان از الگوهای دینی و عزاداری، استوری هایی به نام «ضربان» برگرفته از سخنان گهربار امام رضا (ع) و پیامبر اکرم (ص) با موضوع خانواده و فایل صوتی «حضرت محمد (ص) از نگاه دوربین» با نقد و بررسی فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی با همکاری کانون فیلم قاب نو در فضای مجازی منتشر می شود.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه یاد شده می توانند از ۲۴ لغایت ۲۶ مهر به صفحه های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار