فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از رسانه‌ها برای حل مشکلات جامعه

سردار محمد عبدالله ‌پور با تاکید بر بهره‌گیری از فضای رسانه‌ها جهت حل مشکلات جامعه، گفت: رسانه‌ها نباید به‌ دنبال اختلاف افکنی باشند بلکه باید بتوانند از ظرفیت و توان خود جهت پیدا کردن راه‌ حل مشکلات استفاده کنند.
کد خبر: ۴۲۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ - 27October 2020

از فضای رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله ‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه‌های مجازی که در سالن جلسات حسینیه شاهد رشت برگزار شد، با تاکید بر بهره‌گیری از فضای رسانه‌ها جهت حل مشکلات جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها نباید به‌ دنبال اختلاف افکنی باشند بلکه باید بتوانند از ظرفیت و توان خود جهت پیدا کردن راه‌ حل مشکلات استفاده کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه جریان باطل ضد عدالت، ضد حق و کثیف است تصریح  کرد: در طول تاریخ همواره حق و باطل در صحنه نبرد با یکدیگر بودند و ما وظیفه داریم که برای تسریع در ظهور امام عصر (عج الله) تمدن جهانی اسلام را برپا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه نسل جدید وظیفه دارد که از آرمان‌های انقلاب صیانت کند افزود: دشمنان با تمام توان و تجهیزات خود برای نابودی انقلاب تلاش می‌کنند و امروزه نوبت جوانان است که برای تحقق آرمان‌های انقلاب در دنیا تلاش کنند.

سردار عبدالله ‌پور ریشه تبعیض و فساد را ضعف عملکرد در ساختار اداری دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه در مواردی نقطه ضعف داریم اما انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی بسیار خوب عمل کرده و به درجه‌ای رسیدیم که هیچکس جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد تغییر فکر بشر هستند و انقلاب اسلامی باید با این پدیده مبارزه کند متذکر شد: امروزه ما وظیفه داریم که از فضای رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و اجازه ندهیم که جریان باطل از این فضا برای رسیدن به مقاصد شوم خود بهره گیرد.‌

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید به دنیا نشان دهند که جریان حق درصدد تحقق عدالت است افزود: ملت ایران با وجود تمام سختی‌ها و دشمنی‌ها همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند و همین موضوع نیز رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران به قدری زیاد است که هیچ کشوری به‌ جز ما توان مقابله با آن را ندارد خاطرنشان کرد: ملت ما و به‌ ویژه گیلانی‌ها در شرایط سخت مانند شیوع ویروس کرونا با تمام توان ایستادگی کردند و سختی‌ها را زیر پا گذاشتند.

سردار عبدالله ‌پور احداث یک ساختمان هشت طبقه در بیمارستان رازی رشت توسط سپاه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این اقدام جهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی و افزایش زیرساخت‌های بهداشت و درمان گیلان است و ما در دوران کرونا نیز اقدامات بسیاری خوبی را با کمک مردم و خیرین انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه گیلان در چهار روز دو میلیون نفر از مردم استان را در ایام کرونا غربالگری کرد افزود: علاوه بر ضدعفونی مستمر اماکن، در طرح مواسات نیز 89 میلیارد تومان برای کمک به محرومان هزینه کردیم تا باری از دوش مردم نیازمند در ایام سخت برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار