امیرسرتیپ گلفام در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

انتقام خون «سپهبد سلیمانی» مطالبه جهانی آزادی‌خواهان است

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مطالبه انتقام خون شهید سلیمانی تنها مربوط به مسوولین نظام نیست بلکه این مطالبه امروز فراگیر شده و تمام آزادی‌خواهان جهان و همه کسانی که دلشان برای پیامبر گرامی اسلام (ص) و رسیدن به تمدن ناب اسلامی می‌جوشد، خواستار آن هستند.
کد خبر: ۴۲۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 28October 2020

امیرسرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه آیین رونمایی از نماهنگ «پیراهن بهشت» ویژه بزرگداشت مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با بیان‌اینکه فضای فعالیت فرهنگی درباره شهدا، فضایی مناسب است، اظهار داشت: ما به‌عنوان متولی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مجموعه نیروهای مسلح تلاش می‌کنیم سازوکارهای ساده‌تری را در دستور کار داشته باشیم تا هنرمندان و مجموعه‌های فرهنگی مردم‌نهاد راحت‌تر بتوانند تعامل در جهت تولیدات فرهنگی هنری مرتبط با شهدا داشته باشند.

وی گفت: از جامعه فرهنگی هنری کشور دعوت می‌کنم به موضوعات مرتبط با شهدا و دفاع مقدس ورود داشته باشند تا بتوانیم محصولات فرهنگی مختلف و متنوعی را در مجموعه نیروهای مسلح کشور تولید کنیم.

انتقام خون «سپهبد سلیمانی» مطالبه جهانی آزادی‌خواهان است

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید براینکه ستاد کل نیروهای مسلح سیاست‌گذار امور مختلف در نیروهای مسلح است، گفت: ما در حوزه فرهنگ و تبلیغات دفاعی سیاست‌های لازم را برای نیروهای مسلح تدوین و جهت ابلاغ به سازمان‌های نیروهای مسلح ارسال می‌کنیم که همواره این سیاست‌ها در خصوص پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به‌روز بوده است لذا ما درخصوص تولیدات فرهنگی و هنری به‌جهت اسناد بالادستی در نیروهای مسلح کمبود نداریم.

امیرسرتیپ گلفام تصریح کرد: در مجموعه سازمان‌های نیروهای مسلح معاونت‌های فرهنگی و هنری وجود دارد که همگی اعتباراتی را در حوزه کارهای فرهنگی و هنری دارند و از نظر اسناد بالادستی نیز سیاست‌هایی برای انجام تولیدات هنری با مصوب شدن اعتبارات لازم وجود دارد که می‌توانند در این عرصه ورود داشته باشند لذا از نظر اسنادی و اعتباری ستاد کل نیروهای مسلح محدودیتی را برای تولیدات فرهنگی و هنری مجموعه‌های نظامی قرار نداده است.

انتقام خون «سپهبد سلیمانی» مطالبه جهانی آزادی‌خواهان است

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ سوالی درباره انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد: مطالبه انتقام خون شهید سلیمانی تنها مربوط به مسوولین نظام نیست بلکه این مطالبه امروز فراگیر شده و تمام آزادی‌خواهان جهان و همه کسانی که دلشان برای پیامبر گرامی اسلام (ص) و رسیدن به تمدن ناب اسلامی می‌جوشد، خواستار آن هستند. البته این انتقام را نباید سازمانی ببینیم چراکه این دغدغه در ذهن همه آزادی‌خواهان شکل گرفته اما آنچه که مربوط به سازمان‌های نیروهای مسلح است، با تدبیر درست در فرصت و زمان مناسب حتماً محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها