از سوی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

بیست و یکمین شماره «سرو» منتشر شد

بیست و یکمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با موضوع پیروزی ایران، پایان مدبرانه جنگ منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ - 02November 2020

بیست و یکمین شماره «سرو» منتشر شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، شماره بیست و یکم ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» از سوی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

نشریه سرو از بخش‌های مختلفی تحت عنوان «یادمان»، «راویان»، «دیده‌بان»، «گفتمان»، «پرسمان»، «راهیان» تشکیل شده که هر بخش شامل موضوعات متنوعی است.

در این شماره از ماهنامه «سرو» گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام «مسیح مهاجری» انجام شده که در آن ابعاد شخصیتی شهید بهشتی با عنوان «انسان تراز انقلاب اسلامی» مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین «چهل سال حماسه»، «مهران و قلاویزانش»، «مردان جنوب علیه استعمار»، «کودتای آمریکایی»، فرقه‌گرایی و علقه‌های علطفی»، «کودتای 28 مرداد»، «انقلاب سوم راهی ناتمام»، «پاسدار اسلامیت و جمهوریت»، «منطق راهبردی ایران در پذیرش قطعنامه 598»، «شکست از مرصاد تا آلبانی»، «شبه تفکر و التقاط انقلابی» و .... از جمله عناوین این شماره از ماهنامه «سرو» را تشکیل می‌دهند.

بیست و یکمین نشریه سرو در 160 صفحه، با همراهی محمدمهدی رجبی، علی بدرخانی، سمانه پرهام، یوسف قاسمی، داوود صلاحی، علی حبیبی، کبری سنگوری‌زاده، نرجس عسکری و با مدیرمسئولی «علی‌اصغر جعفری» و سردبیری «محمود اکرامی» از سوی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار