در دیدار رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با مدیر عامل بنیاد فارابی مطرح شد؛

تابش: بنیاد فارابی از ۷۲ اثر سینمایی دفاع مقدس حمایت کرده است

مدیر عامل بنیاد فارابی گفت: به منظور احیای سینمای نوین ایران بنیاد فارابی پایه‌گذاری شده و در طی این مدت از ۷۲ اثر سینمایی دفاع مقدس حمایت کرده است.
کد خبر: ۴۲۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ - 08November 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سرهنگ «محمود سزاوار» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با «علیرضا تابش» مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تابش: حمایت فارابی از ۷۲ اثر سینمایی دفاع مقدس 

«علیرضا تابش» مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی  در این دیدار با اشاره سابقه بنیاد فارابی گفت: بنیاد فارابی در ۳۷ سال قبل به منظور احیای سینمای نوین ایران پایه گذاری شده است و در طی این مدت از ۷۲ اثر سینمایی دفاع مقدس حمایت کرده است.

تابش: بنیاد فارابی از ۷۲ اثر سینمایی دفاع مقدس حمایت کرده است

وی فعالیت‌های سالانه بنیاد سینمایی فارابی را شرح داد و گفت: بررسی بیش از ۳۰۰ عنوان فیلمنامه در سال، چاپ کتاب در حوزه سینما و انتشار ماهنامه فیلم‌نگار از دیگر فعالیت‌های بنیاد فارابی است.

سرهنگ «محمود سزاوار» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در این دیدار با اشاره به آئین نامه حمایت، پشتیبانی و نظارت بر تولید، عرضه و نمایش محصولات هنری دفاع مقدس و مقاومت و پرهیز از هر گونه تحریف حقایق جنگ خواستار هماهنگی هر چه بیشتر در این خصوص شد.

تابش: بنیاد فارابی از ۷۲ اثر سینمایی دفاع مقدس حمایت کرده است

گفتنی است در این نشست حبیب ایل‌بیگی معاون فرهنگی بنیاد فارابی، سرهنگ علیرضا امجدیان دبیر جشنواره «ترنم فتح» و حبیب‌الله مازندرانی مدیرتولید فیلم، سریال و امور سینمایی دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها