نماینده مردم لردگان مجلس شورای اسلامی:

همه مسئولین موظف به پاسداشت آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولین موظف و ملزم هستند در حراست و پاسداشت آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و باید هرکس به سهم خود انجام وظیفه کند.
کد خبر: ۴۲۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ - 09November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «حسین بامیری» نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اظهار داشت: همه مسئولین موظف و ملزم هستند در حراست و پاسداشت آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و باید هرکس به سهم خود انجام وظیفه کند.

بامیری ادامه داد: یکی از بهترین اقدامات در این زمینه می تواند مستندسازی فعالیت‌های آنان باشد که یکی از رسالت ها و فلسفه وجودی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که جای تقدیر،‌ تشکر و تحسین دارد و می طلبد سایر دستگاه ها تعامل و همکاری بیش از پیشی با این نهاد مقدس داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس می تواند یک خود ارزیابی از اقدامات انجام شده و انجام نشده داشته باشد و با شناسایی موانع، نارسایی ها و خلاهای موجود بتوانیم با هم اندیشی و تعامل‌نظر حق مطلب را نسبت به جامعه ایثارگری و شهدا و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس ادا کنیم.

وی ضمن عرض خدا‌قوت به مجموعه بنیاد گفت: تمام‌قد در خدمت این مجموعه هستیم، چه در رابطه با پیگیری و تامین منابع مالی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و چه در زمینه پیگیری و برقراری تعامل و هم افزایی بین دستگاهی در سطح استان و کشور.

این نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: به حمدالله از بُعد محتوایی ظرفیت ها و استعدادهای منحصر به فردی در استان وجود دارد که نیاز به همراهی و همکاری دستگاه های فرهنگی می باشد و می طلبد با مستندسازی ناگفته ها از زبان رزمندگان، والدین، مادران و همسران شهدا محتوای این مرکز غنی تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار