رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

۵۰ درصد از توان دفاعی کشور را سربازان تشکیل می‌دهند

سردار مهری با اشاره به نقش‌آفرینی سه میلیون سرباز در دفاع مقدس گفت: حدود ۵۰ درصد از توان دفاعی کشورمان را سربازان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۲۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 18November 2020

۵۰ درصد از توان دفاعی کشور را سربازان تشکیل می‌دهندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در همایش سراسری قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح که به‌صورت ویدئوکنفرانسی در سالن جلسات امام رضا (ع) معاونت تربیت و آموزش ناجا برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم به وظایف‌مان در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه به نحو شایسته‌ای عمل کنیم.

وی در ادامه به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در خصوص خدمت وظیفه اشاره و عنوان کرد: ایشان فرموده‌اند «خدمت وظیفه عمومی خدمت مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیاز‌های ملت و کشور قرار دارد».

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد از توان دفاعی کشورمان را سربازان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون بیش از ۱۷ میلیون سرباز داشته‌ایم که از این تعداد سه میلیون سرباز در هشت سال دفاع مقدس حضور مؤثر داشتند.

سردار مهری با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که خادم سربازان در نیرو‌های مسلح هستیم، عنوان کرد: موضوع حائز اهمیت در نیرو‌های مسلح، برقراری نظم و امنیت در کشور است؛ در واقع هر اقدامی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و... نیاز به امنیت دارد که این مهم، به دست نیرو‌های مسلح، به‌ویژه سربازان عزیز به دست می‌آید.

این مقام ارشد انتظامی به اهمیت اشتغال کارکنان وظیفه اشاره و بیان کرد: بحمدالله به این موضوع به خوبی در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه پرداخته شده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: خدمت سربازی فرصتی است که بتوانیم در آن فرآیند اشتغال را بین سربازان به نحو مطلوبی اجرا کنیم و بتوانیم در سازمان وظیفه عمومی در سراسر کشور و در کارگروه اشتغال که در استانداری‌ها برگزار می‌شود، گزارش‌های خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار