پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار در پی شهادت یکی از مدافعان سلامت آذربایجان‌غربی؛

یاد مدافعان سلامت همواره در اذهان زنده است

در پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی آمده است: اگرچه جهادگران عرصه سلامت دیگر در بین ما نیستند اما یاد و نام‌شان همواره به عنوان مدافعان سلامت در اذهان باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۴۲۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 18November 2020

یاد مدافعان سلامت همواره در اذهان زنده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در پیامی شهادت «رضا نظری» از مدافعان سلامت استان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ
سوره آل‌عمران، آیه ۱۶۹

خبر شهادت «رضا نظری» یکی از مدافعان سلامت آذربایجان‌غربی نیز به مانند خبر شهادت سایر جهادگران عرصه سلامت موجب غم و اندوه گردید.

این روزها با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا هر روزه شاهد از دست دادن یکی از عزیزان جهادگر مبارزه با کرونا و مدافعان سلامت در کشور هستیم که با ایثار و فداکاری برای حفظ و سلامتی مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و پرپر شدن این مدافعان موجب به وجود آمدن اندوه بزرگی در جامعه گردیده است.

اگرچه این جهادگران عرصه سلامت دیگر در بین ما نیستند اما یاد و نام‌شان همواره به عنوان مدافعان سلامت در اذهان باقی خواهد ماند و بی‌شک مجاهدت‌های مخلصانه آنها نز ایزد منان بدون اجر و پاداش نیز نخواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این جهادگر سلامت، خدمت خانواده و همکاران ایشان، از درگاه پروردگار متعال برای آن شهید بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان، شکیبایی و اجر عظیم و توفیق تداوم سیره نورانی شهداء گرانقدر را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها