دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا مطرح کرد؛

تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری بر ملت‌ها و کشور‌های مستقل جهان

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری علیه ملت‌ها و کشور‌های مستقل جهان، گفت: امروز آمریکا دیگر تنها ابر قدرت جهان نیست.
کد خبر: ۴۲۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ - 19November 2020

تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری بر ملت‌ها و کشور‌های مستقل جهانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا شامگاه پنجشنبه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرلشکر یحیی رحیم صفوی در این نشست با اشاره به موقعیت استراتژیک و ویژه استان گیلان، اظهار داشت: این استان به دلیل همجواری با کشور‌های همسایه و دسترسی به دریای خزر نقش مؤثری در توسعه صنعت صادرات کشور دارد.

وی گردشگری را یکی از ظرفیت‌های مهم و اثرگذار استان گیلان دانست و گفت: توجه ویژه به ظرفیت‌های داخلی سبب می‌شود تا بتوانیم طی ۲۵ سال آینده مازاد تولیدات خود را به کشور‌های همسایه صادر کنیم.

دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل جهان، تصریح کرد: امروز دیگر آمریکا تنها ابرقدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در کنار سایر قدرت‌های نوظهور جهانی است.

صادرات یکی از عوامل مهم توسعه اقتصادی

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه مسئولان استان گیلان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های این استان اظهار داشت: مواهب الهی بسیاری در استان گیلان وجود دارد که بهره مندی از آن‌ها می‌تواند سبب توسعه این استان و به تبع آن کشور شود.

سردار عبدالله‌پور صادرات را یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی کشور، گسترش پیچیدگی اقتصادی و تلاش برای موفقیت بیشتر در دیپلماسی اقتصادی زمینه گسترش انقلاب اسلامی در جهان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار