رییس سازمان صدا و سیما خبر داد:

راه اندازی آزمایشی رادیو سراسری جاده در محور تهران- قم در سال آینده

رییس سازمان صدا و سیما از راه اندازی آزمایشی رادیو سراسری جاده در محور تهران- قم در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 08March 2015

راه اندازی آزمایشی رادیو سراسری جاده در محور تهران- قم در سال آینده

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، "محمد سرافراز" رئیس سازمان صدا و سیما در دهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: صدا و سیما و پلیس راهنمایی و رانندگی نقشی مشابه نسبت به یکدیگر دارند به طوری که هر دوی این نیروها در زمانی که مردم در حال استراحت هستند به ایفای نقش میپردازند و وظیفه خود را خدمات رسانی به مردم میدانند.

وی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما و پلیس در ایام نوروز گفت: مهمترین نقطه مشترک برای قضاوت مردم از نوع فعالیتهای این دو سازمان ایام نوروز است. لذا ما باید بیشترین تلاش را برای تامین ذائقه مخاطبان خود انجام دهیم.

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسانه در زندگی امروز مردم نقشی پررنگ و بی بدیل دارد، اظهار داشت: هر دستگاهی که بتواند سهم رسانهای بیشتری داشته باشد موفقتر عمل خواهد کرد که در این رابطه نیروی انتظامی به درستی به ضرورتهای فرهنگسازی رسانهای پی برده و توانسته است در موضوع پیشگیری موفق عمل نماید.

سرافراز گفت: خوشبختانه تعاملات مناسبی بین پلیس و صدا و سیما وجود دارد که ما امیدواریم بر اساس این تعاملات در سال آینده شاهد کاهش تلفات در سطح جادههای کشور باشیم.

رییس سازمان صدا و سیما بیان داشت: ما نیازمند یک مدل مشترک برای ایجاد فرهنگ سازی هستیم که در این زمینه سازمان صدا و سیما تمام توان خود را در بخش مستند سازی، تولید سریال و گزارشهای خبری در اختیار پلیس قرار خواهد داد.

وی گفت: نباید فراموش کرد که کاهش تلفات جادهای نیازمند آموزش مستمر است، لذا ما طرح راه اندازی رادیو سراسری جاده را ارائه دادیم تا بر روی فرکانس اف ام بتواند تمام اطلاعات جادهای را در اختیار مردم قرار دهد. لذا این طرح به صورت آزمایشی در جاده تهران- قم در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

سرافراز در پایان گفت: ما آمادگی داریم تا سیستم هیزی کوپتر را در اختیار پلیس راهور قرار دهیم تا به صورت زنده وضعیت ترافیکی جادهها را به مردم گزارش کند.

انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار