رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک تا ساعت 22

رییس پلیس راهور ناجا از افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک تا ساعت 22 خبر داد و گفت: در صورت نیاز این مراکز به صورت شبانه روز به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.
کد خبر: ۴۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ - 08March 2015

افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک تا ساعت 22

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار اسکندر مومنی در حاشیه دهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران گفت: 20 درصد از تصادفات در جادههای کشور ناشی از استفاده از تلفن همراه است. لذا پلیس برخورد ویژهای را با این نوع تخلف در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند تا 15 فروردین به انجام خواهد رسید، اظهارداشت: پلیس در قالب تیم خودرویی و موتوری در این طرح حضور گسترده خواهد داشت و با مثلث مردم، رسانه و پلیس به دنبال کاهش تلفات در جادههای کشور است.

مومنی با بیان اینکه 41 درصد از تصادفات در ایام نوروز مربوط به واژگونی خودرو است، ادامه داد: مردم تا فرصت باقی است نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کنند چرا که در صورت نداشتن معاینه فنی از ادامه تردد آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس راهور تغییری در نوع خودروهای خود خواهد داشت یا نه گفت: تغییری در خودروهای راهور ایجاد نخواهد شد و اگر خودروی جدیدی برای توسعه و نوسازی وارد شبکه شود یقینا خودروهای داخلی خواهند بود.

این مقام ارشد انتظامی از افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک تا پایان سال خبر داد و گفت: این مراکز تا ساعت 22 به مردم خدمت رسانی خواهند کرد که در صورت نیاز این خدمات رسانی 24 ساعته خواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا در پایان از ضرورت های توسعه هوشمند در پلیس راهور سخن گفت و بیان داشت: ما هم اکنون به آخرین فناوریهای روز دنیا مجهز شدهایم اما هم چنان در ابتدای راهیم به طوری که تاکنون 30 هزار کیلومتر از جادههای کشور به کنترل هوشمند مجهز شدهاند که امیدواریم این رقم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
پربیننده ها