برگزاری نشست زن و خانواده در اردبیل

نشست تخصصی زن و خانواده و چهل سال مقاومت و پایداری در موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 23November 2020

برگزاری نشست زن و خانواده در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز نشست تخصصی زن و خانواده و چهل سال مقاومت و پایداری با حضور جمعی از همسران و خواهران شهدا در موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این نشست «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، مکتب بسیج را معنوی ترین محصول انقلاب دانست و بر حفظ آرمان های شهدای بسیجی و ادامه راه آنان تأکید کرد.

واحد ادامه داد: هدف از برپایی نشست های تخصصی زن و خانواده با موضوع دفاع مقدس و چهل سال مقاومت و پایداری، حفظ و اشاعه سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی است و این تلاش ها می تواند به تحکیم بنیان خانواده کمک کند.

این مسئول افزود: فرهنگ دفاع مقدس سرشار از الگوهای مختلف است که زنان می‌توانند الگوهای مناسب خود را از بین خواهران و همسران و مادران شهدا پیدا کنند.

وی تأکید کرد: شأن و منزلت و جایگاه زن مسلمان بعد از انقلاب اسلامی احیا شد و اکنون این بانوان ایران اسلامی هستند که با حفظ عزت و احترام در سطوح مختلف ورزشی، هنری، علمی، اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نقش مؤثر ایفا می کنند.

در ادامه نشست «رویا احمدیان» همسر سردار شهید «شاپور برزگر» و خواهر شهید «رئوف احمدیان» به بیان خاطراتی از همسر شهید خود پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها