مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

تفکر بسیج، گسترش اندیشه انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام حسین معصومی گفت: بسیجیان ایران اسلامی با برخورداری از بینش و بصیرت، درک عمیقی نسبت به مسائل کشور دارند و هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز با همیاری داشته باشد این تشکل مردمی به یاری انقلاب می‌شتابد، زیرا تفکر بسیج گسترش اندیشه انقلاب است.
کد خبر: ۴۲۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ - 23November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ «حسین معصومی» به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نیرویی است که خواب راحت را از آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش گرفته است و امروزه آنان در معادلات نظامی‌ خود، حساب جداگانه‌ای برای عنصر بسیج بازکرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در خصوص ویژگی‌های نیروی بسیجی گفت: بسیج تنها برای رضایت حق تعالی مجاهدت می‌کند و حافظ ره‌آوردهای اسلام ناب محمدی است.

وی خاطر نشان کرد: سلاح بسیج ایمان، منطق و عدالت اسلامی است و تمامی فعالیت‌های بسیج با هدف رضایت خداوند و به صورت داوطلبانه و خودجوش و در مسیر «عندربهم یرزقون» انجام می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بزرگترین آرزوی بسیجیان شهادت است، تاکید کرد: استان خراسان رضوی بیش از 17 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد هشت هزار و 443 بسیجی به صورت داوطلبانه هزاران کیلومتر دورتر از خانه و خانواده خود در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: بسیجیان ایران اسلامی با برخورداری از بینش و بصیرت، درک عمیقی نسبت به مسائل کشور دارند و هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز با همیاری داشته باشد این تشکل مردمی به یاری انقلاب می‌شتابد، زیرا تفکر بسیج گسترش اندیشه انقلاب است.

 سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 293 شهید، 49 هزار و 813 جانباز و سه هزار و 396 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار