روایت باقر شیبانی از شهادت معاون شهید همت

می‌گفت همت را آوردی پسر من را گم کردی؟

شهید اکبر زجاجی معاون شهید همت بود. او سه روز قبل از حاج همت شهید شده بود و جنازه‌اش را اشتباهی فرستاده بودند مشهد و هنوز خبری از وی نبود. پدرش که من را هم می‌شناخت تا دید یقه‌ام را گرفت، گفت: همت را آوردی پسر من را گم کردی؟!
کد خبر: ۴۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳ - 08March 2015

می‌گفت همت را آوردی پسر من را گم کردی؟

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس باقر شیبانی از نیروهای قدیمی لشکر 27 محمد رسول الله(ص) است. وی درباره دیدار شهید زجاجی و شهید همت پس از شهادت میگوید:

شهید اکبر زجاجی معاون شهید همت بود.او سه روز قبل از حاج همت شهید شده بود و جنازهاش را اشتباهی فرستاده بودند مشهد و هنوز خبری از وی نبود. پدرش که من را هم میشناخت تا دید یقهام را گرفت، گفت: همت را آوردی پسر من را گم کردی؟! جو بسیار نامناسبی بود و همه زجاجی را از من میخواستند. گفتم: من او را تا لب آب میتوانستم بیاورم.

بعد از تشییع در معراج شهدای اصفهان، من داشتم جنازهها را نگاه میکردم، یک دفعه دیدم زجاجی، در معراج شهدای اصفهان است. گفتم: این دو باز همدیگر را پیدا کردند.

شهید زجاجی تحویل پدر و اقوامش شد که این باز خودش بساطی به پا کرد. قرار شد من شبانه بیایم پیش شیخ حسین انصاریان و ایشان حاجی را بگذارند در قبر. من با شیخ حسین تماس گرفتم خانهاش در خیابان ایران بود، گفت: من نماز صبح خواندم لباس پوشیده و آمادهام. رفتم و ایشان را هم بردم. حاجی دفن و برای همیشه روزی خور دستگاه خدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار