یادداشت/

شهادت دانشمندان هسته‌ایی، رشد بصیرت

عملکرد دستگاه‌های استکباری تروریسم، باعث بیداری جامعه ما می‌شود و در حالی که شک و گمان به ایمان نشانه می‌رود و به ضعف آن منتهی می‌شود، با به شهادت رساندن دانشمندان ما باعث رشد بصیرت در بینش مردم می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 29November 2020

با به شهادت رساندن دانشمندان ما بصیرت افزایی در دل و بینش مردم افزایش پیدا می کند.گروه استان‌های دفاع‌پرس - حمزه‌علی نادری؛ در روز جمعه هفتم آذر سال ۱۳۹۹ خبر شهادت و آسمانی شدن دکتر محسن فخری‌زاده به گوش مردم ایران و جهان رسید، ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای، با سابقه انقلابی، مجاهد و نخبه علمی در صنعت هسته‌ای کشور، ایشان از لحاظ امنیت ملی در جایگاه تراز اول کشور شناخت شده برای دشمن بود.

او فرزند انقلاب، امام راحل، رهبر انقلاب و پاسدار حریم ولایت در ایران و جهان بود. با نگرش به ارتباط مستقیم این شهید معظم در دانشگاه و صنعت هسته‌ای کشور و تربیت مردان هنرمند عرصه دفاع مقدس این فرد و نهضت ارزشمندش خاری در چشم دشمنان است که توان دیدن دانشمندان ایرانی کشور آباد و سرافراز و مستقل را ندارند و با به شهادت رساندن شهیدان والا‌مقام همچون؛ علی‌محمدی، احمدی روشن، رضایی‌نژاد و فخری‌زاده قصد خاموش کردن چراغ پر نور هسته‌ای را دارند.

اما زهی خیال باطل ! ایران در دوران دفاع مقدس بوده و هم اکنون هم هست‌. زیرا انقلاب اسلامی در ادامه راه دفاع مقدس یک پدیده استثنایی است که هر کس در آن قرار گیرد باشکوه و جاودانه و پرافتخار مسیرهای حق تعالی را طی می‌کند. وجود مردان خدا افتخار و شهادتشان پرافتخار‌تر است. شهادت هنر مردان خداست زیرا با شهادت شهیدان ظرفیت‌های عظیم علمی، اعتقادی، معنوی، حماسی ملت هوشمند و بصیر ایران برای جهانیان هویدا می‌شود که دولت‌های استکبار و از جمله امریکا و اسرائیل چگونه با ملت ایران برخورد می‌کنند و هرکس به حرف آنها گوش نکرد و غلام حلقه به گوش آنها نبود حق حیات را از او می‌گیرند.

دانشمندان ایران اسلامی در شرایط کنونی انتشار و به رخ کشاندن یک منبع بی کران قدرت نرم ملی که سبب گسترش شعاع، دامنه و عمق نفوذ و تاثیر‌گذاری انقلاب اسلامی ایران در جغرافیای جهان شده است. بیداری یک جامعه اسلامی از بیداری فرزندان آن جامعه و از تمام عناصر تشکیل دهنده آن آغاز می شود و تا پائین‌ترین سطح جامعه ادامه پیدا می‌کند.

عملکرد دستگاه‌های استکباری تروریسم، باعث بیداری جامعه ما می شود و در حالی که شک و گمان به ایمان نشانه می‌رود و به ضعف آن منتهی می‌شود، با به شهادت رساندن دانشمندان ما باعث رشدبصیرت در بینش مردم می‌شود. اما آنچه دل مردم و مسئولین را بدرد می‌آورد شناسایی دانشمندان هسته ای ما توسط دشمنان خارجی است، نفوذ و نفوذی هر دو در داخل کشور ما هستند که ارکان علمی و تاثیر گذاران بر معادلات منطقه‌ای و جهانی را مورد هدف قرار می دهند.

آشنایی با فنون حریف و استفاده از اصل پیشگیری و غافلگیری از اهم موارد اولیه حفظ سرمایه های انسانی یک کشور محسوب می شود طی بررسی اجمالی نحوه ترور و شهادت دکتر فخری زاده و سایر محافظینش و قرار گرفتن در تور اطلاعاتی و عملیات حریف نزدیک بودن آنها به ما گوش زد می‌شود و نیاز مبرم جهت تشکیل کمیته صیانت و کشف عناصر نفوذی است تا با افزایش اقدامات امنیتی از ضربه پذیری داخلی جلو گیری شود.

در پایان شهادت سردار سرافراز اسلام افسر جنگ نرم و هسته‌ای را به امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیت مکرم ایشان و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار