سرهنگ ادیبی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد

همایش روز ملی راهیان نور با حضور هزاران نفر در یادمان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: همایش روز ملی راهیان نور با حضور هزاران نفر مردم علاقه‌مند به معارف دفاع مقدس امروز(20 اسفند) در یادمان‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸ - 11March 2015

همایش روز ملی راهیان نور با حضور هزاران نفر در یادمان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

سرهنگ "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اعلام این خبر که برنامه گرامیداشت روز ملی راهیان نور، امشب ساعت 19 در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار میشود، اظهار داشت: در این مراسم، مسئولان کشوری و لشکری حضوری خواهند داشت.

وی در رابطه با "روز ملی راهیان نور" گفت: برای اینکه دفاع مقدس و اقبال عمومی مردم از یادمانهای دفاع مقدس به عنوان یکی از مظاهر کسب معارف از حوزهی انقلاب اسلامی برای همیشه معرفی و ماندگار شود، ثبت روز ملی راهیان نور در تقویم را پیشنهاد دادیم که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

ادیبی با بیان اینکه حماسه عظیم راهیان نور توسط مردم خلق شده است، بر لزوم پرداخت به موضوعات دفاع مقدس و راهیان نور تاکید کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: اکنون اوج حضور کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان و غرب کشور است و همایش روز ملی راهیان نور با حضور هزاران نفر مردم علاقهمند به معارف دفاع مقدس در یادمانها برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این حضور مردم موجب تربیت نیروهای انقلابی خواهد شد، بیان داشت: سال گذشته قریب به 4 میلیون نفر در یادمانهای دفاع مقدس حضور پیدا کردند. آمار دقیق امسال نیز در پایان فروردین ماه و پس از سپری کردن دوران اوج حضور کاروانهای راهیان نور در مناطق آمار دقیق حضور زائران اعلام میشود.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها