شهید جلال پیرحیاتی: اطاعت از امام تنها رمز پیروزی در مقابل استکبار است

شهید جلال پیرحیاتی در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ای امت حزب‌الله! رمز پیروزی و از بین بردن شرق و غرب جنایتکار و نوکران داخلی آن‌ها یعنی منافقین کوردل تنها اطاعت از امام امت است.
کد خبر: ۴۳۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 13December 2020

شهید جلال پیرحیاتی: اطاعت از امام تنها رمز پیروزی در مقابل استکبار استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید جلال پیرحیاتی:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد خدایی را که رهبر کبیر انقلاب را برای ما فرستاد تا عزت از دست رفته ما را باز گرداند و میرود تا ان‌شاءالله این انقلاب را به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل بگرداند تا کاخ ستمگران را به زیر آورد و پرچم اسلام را بر سرتاسر جهان بگستراند و در سایه این حکومت دادگستر مردم با صفا و صمیمیت و برادری زندگی کنند؛ شکر خدایی را که این نعمت را به ما عطا کرده تا در راه دین او جهاد کنیم چه کلمه و واژه قشنگ و پر محتوا و با ارزشی است که فقط و فقط منحصر به اسلام است و دیگر مکاتب از این واژه بی بهره هستند.

جهاد در راه خدا و شهادت یعنی دادن خون در راه خدا و با خداوند و هیچ معامله‌ای از این بالاتر نیست، چون طرف معامله ما کسی است که خالق ما است خدائی که شریک ندارد و تنهاست و محال است که خداوند این سعادت را نصیب همه کند مگر اینکه از همه چیز خود بگذریم.

جای شکر دارد که خداوند بر ما رحمت و ترحم کرده که ما را در این عصر و این زمان قرار داده تا بتوانیمبا رهنمود‌های امام راه را شناسایی کنیم و بتوانیم در دورن خود تزلزل به وجود آوریم تا در راه اسلام و خط اسلام که همان خط خداست حرکت کرده و عمل کنیم.

عزیزان ما مسئولیم در مقابل کسانی که خون دادند تا اسلام زنده بماند، آنهائی که ندای هل من ینصرونی امام را لبیک گفتند؛ پس به خود آئیم و به سلاح ایمان و تقوا مسلح شویم.‌ای امت حزب‌الله! امام را تنها نگذارید که این است رمز پیروزی و رمز از بین بردن شرق و غرب جنایتکار و نوکران داخلی آن‌ها یعنی منافقین کوردل؛ جبهه‌ها را خالی نکنید و نگذارید اسلحه شهدا بر روی زمین بماند؛ با هم اتحاد داشته باشید تا آمریکا را نابود کنید؛ با اتحاد پیرو واقعی ولایت فقیه و پشتیبان آن باشید؛ سعی کنید هر کاری را انجام می‌دهید رضای خدا در آن باشد و از دیگران انتظار تقدیر و تشکر نداشته باشید و همیشه ذکر خدا را در دل داشته باشید.

این را هم نوید بدهم که پیروزی حتمی است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک خواهید دید که خداوند به همه مسلمانان و اسلام توفیق می‌دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار