فرمانده کل ارتش:

توجه به نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از اصول مهم در ارتش است

امیر موسوی در نشست هم‌اندیشی با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: توجه به نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از اصول مهم در ارتش محسوب می‎شود.
کد خبر: ۴۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 17December 2020

توجه به نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از اصول مهم در ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در نشست هم‌اندیشی با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهمترین اصلی است که می‎تواند آموزش، نوآوری و خودکفایی را به همراه داشته باشد، اظهار داشت: امروز جذب و پذیرش نیروهای متعهد، خلاق، باسواد و باانگیزه برای خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین اهداف ما محسوب می‌شود.

امیر موسوی گفت: ملت ایران با حرکت براساس آموزه‌های دینی و تدابیر امام امت (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پایبندی به آرمان‌های دفاع مقدس و شهدا قطعاً در همه زمینه ها توانمند و پیروز خواهند بود.

در این نشست دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به ارائه نقطه نظرات و بحث و تبادل نظر در مورد مسائل تخصصی دفاعی و موارد درون سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها