فرمانده سپاه عاشورا در تجلیل از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) تبریز؛

امروز احساس می‌کنیم دفاع مقدس دوباره تکرار شده است

«عابدین خرم» در تجلیل از کادر درمانی و پرستاران امام رضا(ع) تبریز گفت: امروز احساس می‌کنیم دفاع مقدس دوباره تکرار شده است، همچنان که در آن برهه تمام سعی‌مان این بود که از کیان کشورمان دفاع کنیم امروز در مبارزه با کرونا نیز شما تلاش کردید که مردم احساس آرامش و امنیت کنند.
کد خبر: ۴۳۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 20December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز از کادر درمانی و پرستاران این بیمارستان تجلیل و قدردانی کرد.

سردار خرم در این مراسم اظهار داشت: امروز هر قشری وظیفه ای دارد، ما به عنوان نیروهای مسلح باید بگونه‌ای عمل کنیم که مردم در مقابل دشمن استواری و ایستادگی را با تمام وجود حس کنند اما شما علیرغم تحریم و تحریف و کمبودها با قامتی استوار میدان را ترک نکردید.

وی ادامه داد: امروز احساس می‌کنیم دفاع مقدس دوباره تکرار شده است، همچنان که در آن برهه تمام سعی مان این بود که از کیان کشورمان دفاع کنیم امروز در مبارزه با کرونا نیز شما تلاش کردید که مردم احساس آرامش و امنیت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار