یادداشت/ علی حدادی

جانفشانی‌های حاج قاسم در مبارزه با داعش از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد

دشمن‌شناس و دشمن‌ستیزی از ویژگی‌های برجسته حاج قاسم سلیمانی است و پیروان «مکتب سلیمانی» باید آگاه باشند و دشمنان را بشناسند و در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت کنند.
کد خبر: ۴۳۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ - 22December 2020
پیروان «مکتب سلیمانی» دشمن‌شناس هستند/گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «علی حدادی» سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی؛ سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه به ارزش‌های دینی و اسلامی توجه داشت؛ وی علم و آگاهی منحصر به فردی نسبت به محیط اطراف خود داشت و خود را با محتوای دین تطبیق می‌داد و خودسازی کرده بود تا بتواند دیگرسازی کند. 
پیروان مکتب سلیمانی قطعاً می‌دانند که باید در مقابل کسانی که در جهان موجب ناامنی، جنگ، اختلاف و تفرقه شده‌اند، بایستند و تا پیروزی در مقابل استکبار جهانی باید مقاومت کنند؛ پیروان مکتب سلیمانی در مقابل کسانی که مخل امنیت جهانی هستند، ایستادگی و مقابله و خودشان را به تأسی از سردار سلیمانی، فدای اسلام و ارزش‌های دینی می‌کنند.
رمز موفقیت سردار سلیمانی آن بود که دقیقاً پشت سر امام خامنه‌ای و مطیع محض ایشان بود و پا جای پای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احیای مسائل دینی و مقابله با دشمنان جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌گذاشت؛ سردار سلیمانی دشمن‌شناس دقیقی بود و به خوبی توطئه‌های آنان را می‌شناخت.
شهادت سردار سلیمانی نه تنها خللی در انگیزه امت اسلامی در راستای مقابله و مبارزه با استکبار ایجاد نکرد، بلکه  عزم جبهه مقاومت در مسیر مبارزه با تروریسم را بیش از هر زمان دیگری جزم کرد، پیروان مکتب سلیمانی هم باید آگاه باشند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دیگر ملل جهان اسلام را به خوبی بشناسند و در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت کنند.
حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با جریان تکفیری داعش در منطقه نقش تاثیگذار و بسزایی داشت، اقدام وقیحانه مقامات کاخ سفید در به‌شهادت رساندن این فرمانده دلاور نشان از اوج کینه‌ورزی آنها نسبت به پیروزی‌های پی درپی جبهه مقاومت است و جامعه اسلامی هرگز رشادت‌ها وجانفشانی‌های حاج قاسم سلیمانی در مبارزه و شکست داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی در منطقه را از یاد نخواهد برد.
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها