فرمانده سپاه خلخال:

نخبگان بسیجی نقش مهمی در استقلال و خودکفایی کشور دارند

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: بیشترین کار بسیج کار علمی، فکری و تلاش مجاهدانه است و نخبگان بسیجی نقش مهمی در استقلال و خودکفایی کشور دارند.
کد خبر: ۴۳۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 28December 2020

نخبگان بسیجی نقش مهمی در استقلال و خودکفایی کشور دارند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه خلخال رئیس اداره آموزش و پرورش، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهیمده شهرستان خلخال از نخبگان بسیجی که در کنکور 99 رتبه برتر کسب کرده بودند در محل سپاه ناحیه خلخال تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار «جهانبخش عطایی» فرمانده سپاه ناحیه خلخال در این مراسم با بیان اینکه پشت هر سختی آسانی است اظهار داشت: اگر امروز این دانش‌آموزان رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌اند، به دلیل تلاش همگانی خانواده، معلم و خودشان بوده که می‌خواهند در آینده فردی مفید و توانمند برای کشور و جامعه خود شوندکه جای تقدیر و تشکر دارد‌.

وی با بیان اینکه امروزه تمرکز دشمن جلوگیری از قدرتمند شدن ایران اسلامی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند گفت: ما همگی پیکره یک جامعه هستیم و باید نخبگی را قدر بدانیم و با وحدت و یکپارچگی‌، قدرت علمی‌مان را به رخ جهانیان بکشانیم.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال با اشاره به اینکه بیشترین کار بسیج کار علمی، فکری و تلاش مجاهدانه است عنوان کرد: ما به داشتن نخبگان علمی و پژوهشی در نظام اسلامی افتخار می‌کنیم لذا هر زمان که بسیج درصحنه خدمت باشد ما شاهد پیشتازی مطلوبی در آن صحنه خواهیم بود. امروز نخبگان عزیز با روحیه بسیجی‌وار در مسیر تعالی انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند و بیشترین کار بسیج کار علمی، فکری و تلاش مجاهدانه است و نخبگان بسیجی نقش مهمی در استقلال و خودکفایی کشور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار