فردا بعداز ظهر؛

رونمایی از گل‌های کاغذی در آستانه سالروز ملی شدن صنعت نفت

مراسم رونمایی از کتاب گل‌های کاغذی آخرین رمان "محمد‌ علی گودینی" روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 15March 2015

رونمایی از گل‌های کاغذی در آستانه سالروز ملی شدن صنعت نفت

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس، مراسم رونمایی از کتاب گلهای کاغذی آخرین رمان محمد علی گودینی روز دوشنبه از ساعت15 با حضور محمد مهدی عبدخدایی دبیر کل جمعیت فداییان اسلام در خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

گلهای کاغذی، رمانی است درباره دو نوجوان که پدر یکی از آنها کارمند شرکت نفت است و به دلیل اعتراضات به وضعیت حکومت به آبادان تبعید می شود. نامههای رد وبدل در بستر این داستان بیانگر رفتار نژادپرستانه نیروهای انگلیسی به بهانه حضور در صنعت نفت ایران و روحیه ضد استعماری مردم کشورمان است. این کتاب ازسوی نشر نارگل روانه بازار شده است.

محمدعلیگودینی در سال 1335در شهر کنگاور متولد شد، از آثار او، «داستان صعود»، در دومین دوره مسابقات بنیاد جانبازان رتبه دوم و داستان «آجر بهمنی» در سومین دوره همین مسابقات رتبه سوم را به دست آورده است. «بخند تلخ» در مسابقات قلم زرین جزو پنج اثر اول انتخاب شده و «داستان شیرین» در دوره دوم جایزه عذرا رتبه دوم و «نورد یکی است» در اولین دوره مسابقات ادبی کارفرمایان و کارگران رتبه سوم را به دست آورده است. «آیت ولایت»، «تالار پذیرایی پایتخت» و «سایه اژدها» از دیگر آثار وی است که در این بین «تالار پذیرایی پایتخت» توانسته در جشنواره داستان انقلاب مورد تقدیر قرار گیرد و همچنین توانست در سومین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد عنوان کتاب تقدیر شده این دوره را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها