حمیدیان:

مجاهدت‌های مدافعان سلامت ادامه راه شهید سلیمانی است

معاون پیشگیری از جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مجاهدت‌های مدافعان سلامت، ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۴۳۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ - 04January 2021
مجاهدت‌های مدافعان سلامت، ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت روز گزینش مراسم میثاق با شهدا در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.
 
«محمدعلی حمیدیان» معاون پیشگیری از جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: به واسطه ماموریت اداری که دارم از نزدیک با تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و مجموعه مدیرتی دانشگاه آشنا هستم و از سختی ها و دشواری‌های خدماتشان اطلاع دارم.
 
وی گفت: آیه شریفه واعدوالهم مااستطعتم من قوه زینت بخش سینه پاسداران مجاهد انقلاب اسلامی است امّا مدافعان سلامت هم نشان دادند که چگونه از تمام توان خود برای صیانت از سلامت همنوعانشان مایه می گذارند و بدین جهت این عزیزان هم مصداق این آیه شریفه خواهند بود. مجاهدت‌های مدافعان سلامت، ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی است.
 
حمدیان ادامه داد: خوشبختانه در استان ما هم اقدامات خوبی در زمینه مدیریت بیماری کرونا انجام شد و به عنوان مثال در زمینه تامین اقلام حفاظت فردی وضعیت ما از خیلی از استان های دیگر بهتر بود که به همین دلیل از رئیس دانشگاه تشکر می کنم.
 
«سید محمد هاشمی شهری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با بزرگداشت روز گزینش، وظیفه خود می دانیم که همواره در خدمت فرهنگ شهید و شهادت باشیم. 
 
 وی گفت: همکارانمان در واحد گزینش دانشگاه به خوبی و با لحاظ واقعیت های قانونی و اجتماعی فعالیت های سازمانی خود را انجام می دهند. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها