جانشین قرارگاه راهیان نور ناجا خبر داد:

بازدید 25 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب خانواده و کارکنان ناجا

جانشین قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: تا پایان برنامه سفر راهیان نور 25 هزار نفر از کارکنان و خانواده ناجا از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید به عمل می‌آورند.
کد خبر: ۴۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ - 23March 2015

بازدید 25 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب خانواده و کارکنان ناجا

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار خسرو اسکندری در نشست خبری که در قرارگاه مرکزی راهیان نور در اهواز برگزار شد گفت: خوشبختانه با ایجاد مدیریتی واحد و مناسب، انسجام بین نیروهای مسلح ایجاد شده و هماهنگی و همدلی بین این نیروها برای برگزاری هر چه بهتره راهیان نور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ناجا در سه حوزه ترافیکی و امنیتی، یادمان داری و اسکان خانوارها برنامه های لازم را تدوین نموده است گفت: خوشبختانه تا به امروز اقدامات مناسبی در حوزه پیشگیری و بازدارندگی از حوادث صورت گرفته و تا کنون حادثه ای در جاده های منتهی به مناطق عملیاتی گزارش نشده است.

جانشین قرارگاه راهیان نور ناجا خاطر نشان کرد: با به کار گیری حداکثری نیروها در فرماندهی انتظامی استان توانسته ایم  تهدیدات را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه تا پایان دوره سفرهای راهیان نور 25 هزار نفر از نیرو ها و خانواده ناجا از مناطق عملیاتی بازدید به عمل خواهند داشت گفت: تا به امروز 7 هزار و صد نفر از خانواده های ناجا از مناطق عملیاتی بازدید داشته اند و این در حالی است که 2 هزار و پانصد نفر از دانشجویان دانشگاه امین پیش از تحویل سال از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه آیا از ظرفیت پلیس افتخاری در این دوره از سفرهای راهیان نور استفاده شده یا خیر گفت: طرح پلیس افتخاری به صورت آزمایشی در تهران کار خود را آغاز کرد که امیدواریم سازماندهی این نیرو را در سراسر کشور به 100 هزار نفر برسانیم لذا برای سال آینده از ظرفیت های این پلیس استفاده میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار