فرمانده هواناجا در گفتگو با دفاع پرس خبر داد:

اختصاص 4 بالگرد جهت پوشش تامینی و امدادی زائران راهیان نور

فرمانده هواناجا از استقرار 4 بالگرد در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه به منظور پوشش تامینی زائران راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ - 28March 2015

اختصاص 4 بالگرد جهت پوشش تامینی و امدادی زائران راهیان نور

سردار محمدولی بیرانوند در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " با اشاره به ضرورت های توجه به سفر معنوی راهیان نور گفت: به دلیل فضای حاکم در مناطق عملیاتی دل ها به راحتی آماده پذیرش موضوعات معنوی می شود و باعث می گردد تا یاد و خاطره شهدا که همه وجودشان را گذاشتند پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه نمی توان به راحتی سرمایه های عظیمی که در این مناطق خونشان به زمین ریخت را به فراموشی سپرد خاطر نشان کرد: انسان در سفر راهیان نور ناخودآگاه به سطح معرفتی می رسد که می تواند تحول ساز باشد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این مناطق به ما یادآوری می کنند که چه عزیزانی را از دست داده ایم و ما لیاقت شهادت را نداشتیم. این مناطق گرد و غباری را که روی معنویت افراد نشسته است پاک می کند و یک صفا و جلوه ای ایجاد می کند که انسان با آن دوباره زنده می شود و باعث می گردد فرد از خواب غفلت بیدار گردد که این یعنی بصیرت و بصیرت افزایی.

سردار بیرانوند خاطر نشان کرد: تلاش ها و هماهنگی هایی که عزیزان در راهیان نور انجام می دهند بسیار ارزشمند است. این سفر هزینه زیادی ندارد ولی سرمایه بسیار بالایی را ایجاد می کند که می تواند برای مسئولین تاثیرگذار باشد چرا که بعد از این سفر مسئولین می توانند در تصمیم گیری ها و در کارها با یک انرژی و توانمندی مضاعفی کار را ادامه دهند. این فضای معنوی برای مسئولین می توان چراغ راه و روشنگر آینده و اهداف باشد.

فرمانده هواناجا ادامه داد: هم اکنون همه اقشار ما باید در این مناطق حضور به هم بیاورند و ببینند که در آن زمان چگونه اقشار مختلف برای دفاع از کشور حضور پیدا کردند و دشمن را از خاک کشور بیرون نمودند.

وی در ادامه از استقرار 4 فروند هلی کوپتر در مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: به منظور اقدامات تامینی و امدادی ما چهار فروند وسیله پروازی را در اختیار سفر راهیان نور قرار دادیم که دو فروند در خوزستان یک فروند ایلام و یک فروند کرمانشاه مستقر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها