رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا در گفتگو با دفاع پرس:

راهیان نور از تحریف و تغییر واقعیات جنگ جلوگیری می کند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا با اشاره به ضرورت های پیگیری سفر راهیان نور در ناجا گفت: راهیان نور از تحریف و تغییر واقعیات جنگ جلوگیری می کند.
کد خبر: ۴۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ - 24March 2015

راهیان نور از تحریف و تغییر واقعیات جنگ جلوگیری می کند

سردار غلامرضا رضائیان فر در حاشیه حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس" با اشاره به ضرورت وجودی مقوله راهیان نور گفت: پیش از اینکه رهبر معظم انقلاب در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند این مناطق در غربت بودند و کم کم رو به فراموشی سپرده می شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: فراموشی مناطق عملیاتی دو خطر را ایجاد می کرد یکی بحث تحریف و دیگری بحث تغییر. هر حادثه ای را که نگاه بکنیم خصوصا حوادث تاریخی اگر بازگو نشود و مورد بازخوانی قرار نگیرد شاید به این دو موضوع دچار شود

وی با اشاره به حادثه کربلا گفت: از آن حادثه بزرگ چیزی بالغ بر 1400 سال می گذرد ولی به دلیل بازخوانی هایی که صورت گرفته تحریف و تغییر در آن وارد نشده است.

رضائیان فر خاطر نشان کرد: با حرکتی که رهبری کردند دقیقا این موضوع در مورد عملیات ها و مناطق عملیاتی مجددا ظهور پیدا کرد و ما دائما می بینیم که در طول سال در مناطق عملیاتی جنوب و غرب گروه های مختلفی می آیند و این مناطق مورد روایتگری قرار می گیرد و همین باعث می شود که این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر منتقل شود. از سوی دیگر از آنجایی که بر روایتگری ها نظارت صورت می گیرد آن دو خطر تحریف و تغییر کاهش می یابد یا به صفر نزدیک می شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا اظهار داشت: ما در ناجا به عنوان مدیر دو وظیفه داریم که یکی وظیفه آنی و دیگری وظیفه آتی است. وظیفه آنی ما اقدامات روزانه برای تامین امنیت مردم است که در طول سال انجام می دهیم و این اقدامات بر اساس وضعیت موجود صورت می گیرد ولیکن از آن مهمتر وظایف آتی است که بر دوش ما گذاشته شده لذا که ما بایستی از فرهنگ سازمانی و الگوهایمان سندی بسازیم که در آینده نسل های مختلفی که در ناجا حضور پیدا می کنند به آنها آگاهی پیدا کنند.

وی ادامه داد: با فرماندهی قوی، هوشمندی و درایتی که سردار احمدی مقدم داشتند موج راهیان نور در ناجا شروع شد و این موج در زمان سردار اشتری نیز ادامه پیدا کرده است. ما با این کار به نسل  آینده روایت می کنیم که چه جان فشانی هایی در این مناطق صورت گرفته و علاوه بر آن الگوهای رفتاری و کرداری ایجاد می کنیم که در این بخش خوشبختانه تا کنون ما شاهد نتایج مطلوبی بوده ایم.

سردار رضائیان فر اظهار داشت: این واقعیت وجود دارد که بعضی از سرزمین ها دارای انرژی خاص می باشند که ما با حضور در آنها می توانیم این انرژی ها را کسب کنیم. مناطق عملیاتی پر از انرژی هستند و این می تواند مفاهیم بسیاری را به بازدیدکنندگان منتقل کند.

وی با بیان اینکه اولین سنگربانانی که در مقابل تهاجم دشمن مقاومت کردند نیروهای ژاندارمری، شهربانی و کمیته بودند گفت: ما خون های بسیاری را در مناطق عملیاتی داده ایم پس این مناطق دارای قداست خاصی هستند و حضور ما و دیدن صحنه ها می تواند انرژی های موجود در فضا را به افراد منتقل کند. ناجا به هر اندازه در این چارچوب سرمایه گذاری کند کم کرده است چرا که یکسری از موضوعات از سرزمین به افراد بر می گردد که شاید ما با صدها سخنرانی و کنفرانس نتوانیم موضوع را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار