نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه جوانمردی و دینی در میان ورزشکاران لرستانی

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: در کنار ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی، دینی و جوانمردی در میان ورزشکاران استان لرستان تقویت شود.
کد خبر: ۴۳۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ - 18January 2021

تقویت روحیه جوانمردی و دینی در میان ورزشکاران

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در دیدار با رئیس هیئت کشتی استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با بیان اینکه لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد، اظهار داشت: جوانان لرستان در زمینه ورزش کشتی، دو و میدانی که نیازمند آمادگی جسمانی بالایی است بسیار موفق هستند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی در  بخش ورزش گام‌های خوبی برداشته شده است ولی ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید به آنها توجه شود و موفقیت زمانی حاصل می‌شود که در کنار توان دولتی ظرفیت‌های مردمی نیز به کار گرفته شود. 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های مختلف به سمت ورزش هدایت شوند، چراکه هرچقدر در زمینه ورزش هزینه شود سرمایه‌گذاری است و پیامدهای ارزشمندی دارد و سبب می‌شود راهگشا باشد.

وی بیان کرد: در کنار ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی، دینی  و جوانمردی نیز در بین ورزشکاران استان تقویت شود که میراث گرانقدری از خود به جای بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  ضمن تاکید بر ارتباط ورزشکاران با روحانیت و حوزه‌های علمیه گفت: در اردوهای ورزش از روانشناسانی که تجربه کارهای دینی و مذهبی دارند استفاده شود، چراکه حضور روحانیت در اردوهای ورزشی جهت تقویت روحیه مذهبی و پهلوانی بسیار موثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار