رییس مرکز حراست بنیاد شهید:

دستاورد‌های یک سال اخیر در خدمت‌رسانی به ایثارگران کم‌سابقه است

«علی زینبی» گفت: در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تحولات و دستاورد‌های ارزنده‌ای هستیم و برای استمرار این روند همه تمهیدات اندیشیده شده است.
کد خبر: ۴۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ - 22January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی زینبی رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (جمعه) در اختتامیه همایش سراسری مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن عرفان (سیدالشهدا (ع)) برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی مطلوبی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات به جامعه ایثارگری وجود دارد که مرهون نگاه مسئولانه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعامل همه بخش‌ها و مجموعه‌ها است. در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تحولات و دستاورد‌های ارزنده‌ای هستیم و برای استمرار این روند همه تمهیدات اندیشیده شده است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از برنامه و اقدامات مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و گفت: امیدواریم همه چالش‌ها و موانع موجود با تدبیر حل و فصل شود. شأن و منزلت همه ما منوط به میزان خدمتگزاری به جامعه ایثارگری و گره‌گشایی از مشکلات این عزیزان است.

رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: نقش صیانتی مرکز حراست سوق دادن فرایند فعالیت‌ها در مسیر قانونی، مراعات انضباط مالی و سایر ضوابط قانونی است که ایفای این نقش عامل تسریع در تحقق اهداف سازمانی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار