برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

برنامه‌های فرهنگسرای خانواده در آستانه فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اعلام شد.
کد خبر: ۴۴۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 31January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، با همکاری کانون فرهنگی مذهبی برستیغ چکاد ویدئوکلیپ «جشن کوثر» به همین مناسبت شامل شعرخوانی، قرائت زیارت آل یاسین، پرسش و پاسخ، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و ... منتشر می‌شود.

همچنین به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده برای علاقه‌مندان به شرکت در برنامه‌های ادبی ویدئوکلیپ «مادرانه» با مشارکت کانون کتاب و کتاب‌خوانی آستان قدس رضوی خراسان همراه با شعرخوانی آیینی هنرمند نوجوان محمدفاضل فروتنی و فتوکلیپ «ریحانه نبی» شامل تصاویری از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و خانواده منتشر می‌شود.

برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

در ادامه فتوکلیپ «زن در آینه انقلاب» با معرفی زنان موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و پادکست آشنایی شهروندان با زندگی، فضایل و سجایای اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

همچنین با توجه به نقش ایثار و از خودگذشتگی در خانواده و تأثیرپذیری و انعکاس آن در جامعه با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ و گروه جهادی خیرین شفق با حضور بانوان فداکار و سرپرست خانواده برنامه «حنانه بهشتی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستای مرتضی گرد روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار می‌شود. استوری‌های مناسبتی میلاد حضرت فاطمه (س) از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه‌های یادشده می‌توانند روز‌های ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار